Popravak računala - PC servis
PC servis Zadar
- popravak računala i instaliranje programa na Ugljanu, Pašmanu, te u Zadru i okolici.

facebook.com/zdrelac
- adresa ovog bloga na Facebooku. Novosti možete pratiti ako izaberete "Sviđa mi se"


Ljetovanje na Pašmanu:
Apartmani Pašman
Apartmani Ždrelac
Apartmani Tkon
Pasman, appartamenti Tkon
Pasman, appartments Tkon
RTL, Dnevnik, HRT, Večernjak, Jutarnji, SD, Aparatczyk, Uspjeh, Testovi, IQ test, Zadar, Vir, Apartmani Hrvatska.

Jadrolinija i Liburnija (bus)
Most Ugljan Pašman - kopno: up-most.blogspot.hr


Click for Zadar, Croatia Forecast

Aktualni podaci o vremenu
Vrijeme, prognoza:
- slijedeća 4 dana
- za Jadran (3× dnevno)
- za pomorce (3× dnevno)
- bio prognoza
- Zadar 7 dana
- Ždrelac 5 dana
- Aladin - vjetar i tlak

TZ Pašman
Općina Pašman
E-mail: opcina.pasman@zd.t-com.hr
Broj telefona: 023/260-260;
Broj telefaksa: 023/260-402;
Facebook: OpcinaPasman

Javna komunalna ustanova " OTOK PAŠMAN "
Tel: +385 (0)23 260 199
Ravnatelj +385 (0)23 260 400
E-mail: jku-otok-pasman@zd.t-com.hr
Zakrpaj.to - za prijavu komunalnih problema

Karta Pašmana:
HGSS Pašman

Županijski glasnik
i Službeni glasnik Općine Pašman (od 2015.)


Biogradski glasnik - vijesti s Pašmana, iz Biograda i okolice
nasiskolji.hr
kalionline.net

Hrvatski propisi o gradnji i prostornom uređenju:
- Webgradnja.hr
Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva:
- Zakon, akti i mišljenja o prostornom uređenju i gradnji
- Prostorni planovi:
- Zadarska županija
- Uredba o uređenju i zaštiti zaštićenog obalnog područja mora
- Kakvoća mora u RH

Ured za Katastar Zadar

Narodne novine:
- Uredba o javnoj raspravi u postupku donošenja prostornih planova
- Zakon o zaštiti okoliša
- Pravilnik o procjeni utjecaja na okoliš
- Uredba o određivanju građevina od važnosti za Republiku Hrvatsku

Novi Zakon o prostornom uređenju i gradnji
i novi Zakon o zaštiti okoliša
Zakon o općem upravnom postupku
Zakon o upravnim sporovima
Zakon o pravu na pristup informacijama
Galerija svjetionika:
Hrvatski svjetionici - Plovput Split

Karta Hrvatske:
Karta Zagreba, Karta Splita, Karta Rijeke i
Karta Osijeka

Peljar - Mali Ždrelac:
navigacija i karta.

Propisi o barkama: Nemo-hr

VRIJEME I KLIMA JADRANA:
Meteorološke priče

GOOGLE MAPS:
Lukoran, Sutomišćica, Poljana, Sv. Mihovil, Preko, Ošljak, Kali, Kukljica,
GLADUŠA, Ždrelac, Banj, Dobropoljana, Neviđane, Mrljane, Barotul,
Pašman, Turanj, Filip&Jakov, Kraj, Ugrinić, Tkon, Biograd..
(ako nije točno fokusirano refreshaj mapu sa F5)

Minimalne dozvoljene
lovne veličine riba

Podvodne fotografije

Ribe Jadrana i ostali živi svijet

ABYSSO - biologija mora, arheologija, povijest, ronjenje..
Udruga vlasnika nekretnina "GLADUŠA - MOST"
(statut i izviješća o radu)

Pašman - Ždrelac - Gladuša


06.01.2014., ponedjeljak, 22:06

Valovi raznose nedovršenu šetnicu

Radovi su trebali biti nastavljeni 15.9., ali obećanja bivšeg načelnika za novu vlast ne vrijede. Nije izgrađen zid koji bi štitio šetnicu (i kanalizaciju) od jakih valova.

6.10.2013.:
17.11.2013.~>

20.11.2013.:


6.1.2014.:




Oznake: šetnica, kanalizacija, pašman


Komentari (12) - Print - Link članka

¤ Komentiraj

04.02.2013., ponedjeljak, 12:54

Fotografije razrovane obale

Bageri su u manje od tri dana polomili obalu od mosta do kraja naselja. Na slikama možete vidjeti dio obale prije i poslije prolaska bagera.


Zagovornici izgradnje šetnice će dobiti što su tražili, ravnu cestu preko plaže.

Još nekoliko fotografija obale prije i poslije radova:



Nove slike:

Na zadnjoj slici se vidi da je srušen i dio privatnog zida.

Slike obale prije radova:
https://ssl.panoramio.com/photo/78349324
https://ssl.panoramio.com/photo/19367750
https://ssl.panoramio.com/photo/38957225
https://ssl.panoramio.com/photo/23973460

U Županijskom glasniku je objavljen proračun Općine Pašman i razni akti. U programu izgradnje komunalne infrastrukture navedeno je 7,9 milijuna kuna za izgradnju 4. i 6. faze kanalizacijskog sustava i 250.000kn za projektnu dokumentaciju za sustav odvodnje.
www.zadarska-zupanija.hr/images/stories/s.glasnici/BROJ_1.pdf.
Općina je prošle godine zatražila kredit za izgradnju kanalizacije. Glavnica je 7 milijuna kuna, uz kamatu 1,358 milijuna kuna i rok otplate 9 godina:
www.pasman.hr/pdf/javna-nabava/27-11-2012/Javna-nabava-kredita-0112.pdf
Rok korištenja kredita je do 30. lipnja 2014. godine


Povezano:
Raskopavanje obale radi kanalizacije i šetnice

Iz medija:
Slobodna Dalmacija: Mještani presretni, vikendaši ogorčeni

057info: U Ždrelcu se radi odvodnja a vikendaši grintaju

Zadarski list: Zaštita mora od onečišćenja ili devastacija obale?

Zadarski list: Vikendaši tvrde da ih načelnik Medić šikanira, a on njih naziva licemjerima - u članku se citira načelnik koji tvrdi da su pronašli ispuste u more iz pojedinih crnih jama u more. Ne radi se o ispustu iz crne jame nego o ispustu iz jednog privatnog bazena u ulici Put sunca. Na fotografiji se jasno vidi da je cijev preuska da bi bila kanalizacijska:


Oznake: kanalizacija, šetnica


Komentari (50) - Print - Link članka

¤ Komentiraj

29.01.2013., utorak, 10:55

Raskopavanje obale radi kanalizacije i šetnice

Prije godinu dana Općini Pašman je od EU pretpristupnog programa IPARD 301 odobreno 6,3 milijuna kuna za izgradnju glavnog voda kanalizacije na području Gladuše i Malog Ždrelca.
Radnici su ovih dana navodno došli na otok i uskoro će početi kopanje. Duž obale su postavljene oznake koje upućuju na to da će biti razrovane stijene uz obalu. Umjesto devastiranja obale kanalizacija bi se mogla postaviti kroz vrtove, 10ak metara od obale. Ako netko ima mogućnosti utjecati na projektante i izvođače radova sad je krajnje vrijeme.

O projektu: UE novac za kanalizaciju
i kolektoru: http://gladusa.blog.hr/2010/04/1627420913/kolektor.html


PS: Općina Pašman je jedna od rijetkih u kojima je komunalni doprinos rekordno dopuštenih 138kn po metru kubnom. Nedavno je u Zadru taj doprinos snižen na 32kn. Još je niži doprinos na otocima kojima upravlja Grad Zadar (Iž, Molat, Ist, Olib, Premuda, Rava, Silba i Zapuntel), a u mnogim općinama je komunalni doprinos sveden na simboličnu razinu kako bi se potaknula legalizacija što većeg broja kuća.

Oznake: kanalizacija, šetnica


Komentari (7) - Print - Link članka

¤ Komentiraj

12.07.2011., utorak, 16:38

Slobodan pristup obali

Za usporedbu s Gladušom, prošećite zapadnim dijelom Dikla. Glavni javni put je paralelan s obalom, ali u duljini jednog kilometra ne postoji niti jedan javni pješački ni kolni pristup obali. Svaka villa ima svoj privatni put do mora koji je zatvoren ogradom i vratima. Cesta je udaljena od obale 70-100m, ali za doći do obale morate pješačiti 1km. Za razliku od Dikla, u Gladuši je glavna cesta udaljena 370m od mora, a za doći do najkraće rute do obale trebate pješačiti samo 50ak metara do najbliže ulice koja vodi direktno do mora.
Diklo, Zadar
Slika: zapadni dio Dikla, Zadar

Takva situacija u Diklu je možda u skladu sa zakonima, s obzirom da ne postoji jedinstven propis o maksimalnim udaljenostima između pješačkih pristupa do obale. Cestovni pristup obali nije niti obvezan, s obzirom da po zakonu o gradnji cesta za automobile mora doći do ruba parcele, a ne do obale. Plaža bi i trebala biti slobodno dostupna ljudima, a ne autima da se voze po obali. Postoje preporuke u nekim općinama da je potrebna cesta do obale svakih 500m. Konkretno, u planovima za buduće turističke zone na otoku Krku, planira se svakih 500m najmanje jedan javni cestovno-pješački pristup do obale. U Gladuši je najveća udaljenost između dvije ulice koje omogućuju pristup vozilima do mora manja od 300m. Pristup do mora je za pješake moguć u svakoj ulici, a ulice su udaljene od 25 do 100m. Dakle, u usporedbi s turističkim dijelovima Zadra i Krka, naše naselje je znatno bolje usklađeno sa suvremenim urbanističkim standardima.

Povezano: http://gladusa.blog.hr/2007/08/1622998628/javni-prilaz-na-parcelu-i-pravo-pristupa-obali.html

Oznake: šetnica


Komentari (3) - Print - Link članka

¤ Komentiraj

08.08.2007., srijeda, 19:03

Javni prilaz na parcelu i pravo pristupa obali.

Jedan od uvjeta za dobivanje lokacijske dozvole je postojanje javnog prilaza do parcele. Ulice u Gladuši postoje, ali su na privatnim parcelama, većinom neuređene, ponegdje i preuske za nesmetan prolaz vozila i pješaka. UPU koji se upravo izrađuje bi trebao točno odrediti kakve će biti ulice. Zakonski minimumi su obično 3.5m, no s obzirom na postojeće okolnosti na nekim mjestima to će vjerojatno biti manje. O tome kako se i drugdje prostorni planovi mogu prilagoditi možete pročitati u arhivi ovog bloga.
Možda se pitate zašto bi se nekome progledalo kroz prste i prilagođavalo prostorne planove? E pa to nije zbog toga što se netko bahatio i gradio namjerno protiv propisa, nego zbog toga što krajem '70ih i početkom '80ih nitko od nadležnih nije odredio da ulice moraju biti široke bar 3m kao što piše u današnjim zakonima. Naravno, uvijek ima iznimki, namjernih kršenja zakona. U Gladuši postoji nekoliko pravila po kojima se gradilo. U početku su se kupovali tereni uz obalu i tad su vlasnici terena dobili informaciju da moraju ostaviti 1m za prolaz do mora. Kasnije su se kupovali tereni dalje od obale i pri tom je nekim kupcima rečeno da trebaju za prilaz autima ostaviti 1m, a nekima 1,5m. Tako su ulice ponegdje široke 2, ponegdje 3, a negdje i malo šire. Dodatno, u današnjem zakonu o gradnji postoji propis o minimalnim udaljenostima između dviju kuća, kao i o minimaloj udaljenosti kuće od ruba terena (3m). Mnoge kuće nisu udaljene tih 3m od ruba terena, a da se ne radi o nečemu bez presedana možete se uvjeriti ako se prošećete ulicama Kukljice ili bilo kojeg drugog mjesta uz obalu. Nekad je takva gradnja s uskim uličicama bila pravilo. U međuvremenu su auti i ceste postali nešto bez čega se ne može zamisliti civiliziran urbani život. Propisi to prate, pa se sad i za Gladušu izrađuje Urbanistički plan uređenja kojim se vjerojatno nastoje maksimalno proširiti ulice, tj. kolno-pješački pristupi parcelama. Pretpostavljam da će se odrediti da ulice moraju biti široke najmanje 3,5m. Ako je kuća odmah uz rub puta valjda će se tolerirati uži dijelovi, uvažavajući gore navedene okolnosti. S obzirom da se u zakonima koji su dostupni u Narodnim novinama ne specificira minimalna širina pristupa moru, ne vidim zakonskog razloga za širenje tih pješačkih puteva od zadnjih parkirališta do mora na širinu od 3,5m. Za očekivati je da će vlasnici terena koji bi morali dati 1,75m za kolno-pješački pristup zahtijevati da se i uz obalu prošire pješački u kolno-pješačke puteve, što znači i rušenja odavno uređenih stubišta koja su i danas jedini uređeni dijelovi nekih ulica. O tome kako će ulice uskoro izgledati konačnu će odluku donijeti pravna osoba/tijelo koje izrađuje plan.
U Uredbi o zaštiti obale piše tek općenito da se pri planiranju treba "osigurati slobodan pristup obali i prolaz uz obalu te javni interes u korištenju, osobitog pomorskog dobra".
Grad Krk u programu mjera za unaprijeđenje prostora navodi da ubuduće "prostorna cjelina ugostiteljsko-turističke namjene širine veće od 500 m uz obalu, mora imati najmanje jedan javni cestovno-pješački pristup do obale." Iako Gladuša nije ugostiteljsko turistička zona, ako se odredi da svakih 500m mora biti jedna prava cesta do mora to bi značilo da bar 3 ulice u naselju moraju biti pravi kolnici do mora. Neke ulice već i jesu uređene na taj način.

6.12.2005. je usvojen prostorni plan općine Preko iz kojeg izdvajam ovaj dio:
Iznimno, "kolno-pješački pristup parcele na javnu površinu može biti i uži od 5,0 m, ali ne uži od 3,5 m uz uvjet da duljina puta ne prelazi 50 m, odnosno 100 m sa ugrađenim ugibalištima (proširenjima na 5 m) na razmaku od 50m."

Evo i dio iz prostornog plana općine Matulji:
Članak 34.
Na građevnim česticama oznake 4.1. i 4.2. dozvoljena je gradnja - rekonstrukcija pješačkih puteva i površina. Pješački putevi dijelom se mogu urediti kao stubište.
Najmanja dozvoljena širina pješačkog puta iznosi 2,0 m.
Pješačke površine potrebno je urediti primjenom primjerenih elemenata opločenja: betonom, asfaltom, kamenom pločom, betonskim elementom, granitnom kockom i slično, opremiti urbanom i likovnom opremom i hortikulturno urediti

Iz prostornog plana grada Korčule:
"Samo jedna vozna traka može se izgraditi izuzetno i to:
a) na preglednom dijelu ulice pod uvjetom da se svakih 150 m ugradi ugibalište;
b) slijepim ulicama čija duljina ne prelazi 100 metara na preglednom, odnosno 50 metara na nepreglednom dijelu;
c) u jednosmjernim ulicama;
d) u izgrađenim dijelovima naselja ako nije moguće ostvariti povoljnije uvjete prometa."

S obzirom da parcele moraju imati javni prilaz, neki tvrde da se putovi moraju pokloniti državi kako bi postali javni, uređeni kolno-pješački pristupi. No, u Zakonu o vlasništvu se spominje i tzv. nužni prolaz.:
članak 22,.: "Nužni prolaz preko neke nekretnine kao poslužne osnovat će svojom odlukom sud na zahtjev vlasnika druge nekretnine, ako do nje nema nikakve ili nema prikladne putne veze s javnim putom i ako je korist od otvaranja nužnoga prolaza za gospodarenje tom nekretninom veća od štete na poslužnoj nekretnini, a uz obvezu vlasnika nekretnine u čiju se korist nužni prolaz osniva da plati punu naknadu vlasniku poslužne nekretnine. "
Dakle, možda postoji i druga mogućnost, a to je zajedničko vlasništvo nad ulicama na način da svi vlasnici nekretnina preko udruge postanu suvlasnici ulica i tako ostvare pristup do glavne ceste, umjesto da te ulice poklone općini ili državi. Koje su eventualne prednosti jednog ili drugog rješenja potrebno je detaljnije ispitati.

- Na sastanku 24.07.'08. predsjednik UVNGM predložio je da članovi udruge zatraže koncesiju na dio obale od uvale Kablin do Mosta tj. plovnog puta, radi zaštite okoliša. Mislim da bi se osim zaštite okoliša time mogli zaštiti i neki dijelovi koji nisu prirodan okoliš, ali su postali neophodni u urbanim naseljima. To su razni mulići od kojih je možda neke potrebno ukloniti, ali dobar dio je tu jer su potrebni. Ukoliko se ne bi zatražile dozvole za njihovo uklapanje u prostorne planove lako je moguć dolazak inspekcija i bagera koji će ih ukloniti i time možda više devastirati obalu negoli su to učinili vikendaši gradnjom raznih mulića i skakaonica, te popunjavanjem pukotina u stijenama betonom.
- Pojedini članovi UVNGM-a predlažu da se zajednički uredi izvlačilište za čamce u uvali Ždrelaščica, na mjestu gdje se to i dosad obavljalo uz otežane uvjete, istočno od Tisnog rta na sjevernom dijelu naselja. Nakon uređenja moglo bi se naplaćivati korištenje izvlačilišta, pod uvjetom da se dobije koncesija za održavanje i tog dijela obale.

Oznake: šetnica


Komentari (0) - Print - Link članka

¤ Komentiraj

04.07.2006., utorak, 18:22

U uvali Kablin se gradi kolektor, sve je razrovano..

Državna briga o pomorskom dobru: fotografije 3.7.2006.

Onima koji nisu vidjeli kako je uvala izgledala prije ovog masakra nad obalom to možda i ne izgleda katastrofalno. Turisti koji preferiraju lagan pristup moru i ležanje na betonu umjesto na prirodnim kamenim pločama vjerojatno su i oduševljeni. Za takve će se preko probijenog puta izbetonirati šetnica.

Umjesto probijanja ceste na 2-3m od mora mogli su probiti put kroz makiju koja je na tom dijelu udaljena 10-20 metara od obale. U tom slučaju bi morali kopati par metara dublje kako bi se cijev (široka 30ak cm) postavila na razini koja je potrebna za normalno otjecanje otpadnih voda. Očito je lakše bilo razrovati obalu.

Ostatak netaknute obale se vjerojatno neće rušiti jer će kanalizacija ići zaoblilazno preko tlačnog cjevovoda. Crpna postaja je planirana uz obalu u Gladuši između dvije zadnje S1 zone.



Načelnica općine Pašman, Maja Gregov: Projekt otpadnih voda pod nazivom “Kanalizacijski sustav Ždrelac – Podmorski ispust Gladuša” je krenuo. Radovi su podijeljeni u 13 faza. Prva faza je krenula, a u međuvremenu je izrađena projektna dokumentacija za sveukupno 5 faza. Cijeli projekt je “težak” po projekcijama oko 60 milijuna kuna, ali za sada je prerano govoriti o konačnom iznosu.
Koonpas - Bilten otoka Pašmana i Ugljana, broj 1, prosinac 2005.
Prošlog ljeta vikendaši su na sastanku obaviješteni da će se cijevi položiti na početku uvale, iza zadnjih kuća, a ispust će biti kilometar dalje u razini Karantunića. Troškove glavnog ispusta financira država, a sve ostale cijevi po ulicama će stanari platiti sami. Isto kao što su financirali izgradnju cjevovoda i strujne mreže u naselju.

Komentar posjetitelja od 4.3. je nestao zbog kvara na serveru, ali ostao je u arhivi:
"Mi iz naselja Gladuša radimo na tome da se radovi prekinu, sve je to jedna velika muljaza jer koga god da pitate, bilo u općini Pašman ili Biograd svi koji rade na šalterima govore: nesmijem ništa reći jer ću dobiti otkaz. Dakle, muljaža nad muljažama i uskoro će i ministrica reći svoje u vezi toga pa ćemo vidjeti gdje će ići kanalizacija."
Ako autor komentara ili netko drugi ima dodatne informacije nek ih pošalje na mail ovog bloga, ili napiše u komentar.

Na sastanku Udruge vlasnika nekretnina Gladuša - most održanom 20.7.2006. moglo se čuti da općina odbija dati informacije o kanalizacijskom ispustu, a prijedlog prostornog plana je i dalje u općini, nedostupan za javnost. [krajem 2007. plan je usvojen i objavljen, a u grafičkom dijelu plana možete vidjeti planiranu kanalizaciju]

Dodano 6.10.07.: Zadarski uređaj za pročišćavanje otpadnih voda vrijedi 70 milijuna kuna, a podmorski ispust 29 milijuna kuna - ispust je postavljen na preko 2km od obale, za razliku od onoga u Gladuši koji je manje od kilometra udaljen od obale.

Oznake: kanalizacija, šetnica


Komentari (13) - Print - Link članka

¤ Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.



View Gladuša - Ždrelac - Pašman in a larger map
< kolovoz, 2016  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kontakt:
Gladuša - vikendaško naselje na zapadnom dijelu mjesta Ždrelac, neposredno uz most Ugljan - Pašman.
Informacije koje su Vam bitne osobno provjerite - autor bloga (gžp/pžg) ne pruža jamstva vezana uz sadržaj koji se nalazi na blogu.
Sadržaj - arhiv:
2016.
Još 10 godina bez mosta kopno - Pašman
- Zabrana rezerviranja pozicije na plaži
2015.
- Sredstva za suzbijanje komaraca
- Nove slike kanalizacijskog šahta
- Kanalizacijski ispust je začepljen
- Ponovljena javna rasprava o Prostornom planu
- Zaustavimo izolaciju otoka
- Škraping 7. 3. 2015.
- Otvoreni šahtovi
2014.
- Javna rasprava o izmjenama prostornog plana Općine Pašman
- Slike obale
- Ljetni red vožnje otočnih autobusa
- Ljetni red plovidbe trajekata
- Odvoz krupnog otpada
- Web kamera - Tkon
- Valovi raznose nedovršenu šetnicu
- Vijesti iz Biogradskog glasnika
- Vozni red Tkon - Preko i plovidbeni red Preko - Zadar i Tkon - Biograd
2013.
- Prijavite komunalne probleme na Zakrpaj.to
- Odluka o smanjenju komunalnog doprinosa za 50% + 25% za gotovinu
- Ljetna događanja i koncerti 2013.
- Krajnji rok za legalizaciju
- Nove slike s obale 4.6.
- Izbori 2. lipnja: Andro Magić vs. Nediljko Medić
- Smanjenje doprinosa?
- Diskriminacija doseljenika višim komunalnim doprinosom
- Fotografije razrovane obale
- Raskopavanje obale radi kanalizacije i šetnice
- Cijena izrade snimke izvedenog stanja
2012.
- Google Street View u Gladuši
- Legalizacija nezakonito izgrađenih zgrada
- Akcija čišćenja smeća uz panoramski put
- Nacrt prijedloga izmjena zakona o legalizaciji
- Snijeg na otoku
- Javni uvid u katastarsku izmjeru za k.o. Ždrelac
- EU novac za kanalizaciju
- Otok Pašman je protiv EU
2011.
- Visina naknade za legalizaciju u Zadru - 10kn po m2, na gradskim otocima 3kn
- Smanjenje komunalnog doprinosa u Zadru
- Javni poziv za podnosenje zahtjeva za izdavanje rjesenja o izvedenom stanju
- Iz županijskog glasnika
- Troškovi legalizacije
- Nova uredba o legalizaciji donesena je na sjednici vlade 2582011.html
- Ljetna-događanja 2011.
- Slobodan pristup obali
- Kome prijaviti onečišćenje mora
2010.
- Popis stanovništva
- Kanalizacijska cijev je razdvojena 200m od obale i nema difuzor
- "Iz kanalizacije iscurili milijuni"
- Kolektor
- Larvicidna dezinsekcija komaraca
- Škraping na Pašmanu 2010.
- Nastavak radova na proširenju kanala
- Komunalni doprinosi i cijena legalizacije
- Legalizacija u 70m
2009.
- Komunalni doprinos - Pašman
- Ljeto 2009. na Pašmanu i Ugljanu
- Kolektor i ispust Ždrelac
- Plovidbeni red Zadar - Ždrelac - Ždrelašćica
2008.
- Postupak izrade Urbanističkog plana uređenja
- Zatvaranje mosta i kanala Mali Ždrelac
- Ljetna događanja na Ugljanu i Pašmanu
- Rušenje molova u Medulinu, Dobropoljani i Brbinju
- Legalizacija u Rogoznici
- Radovi na mostu od rujna '08 do svibnja '09
- Asfaltiranje glavne Pašmanske ceste tijekom ljeta
- Obrasci Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja
- Pašman Škrapping 8.3.'08.
- Odgoda radova na mostu i kanalu
2007.
- Objavljen je i grafički dio PPU Pašman!
- Objavljen je prostorni plan Općine Pašman
- Novi zakon o prostornom uređenju i gradnji
- Katastarska izmjera - snimanje 15.2.2008.
- Predavanje o katastarskoj izmjeri, 3.11.'07.
- Rekonstrukcija mosta Ždrelac 2008.
- Proračun Općine Pašman za 2007.
- Asfaltiranje glavnog puta u Gladuši
- Usvojen je prostorni plan Općine Pašman
- Obilježavanje zemljišta od 24.10.
- Katastarska izmjera u Ždrelcu
- Javni prilaz na parcelu i pravo pristupa obali
- Urbanistički plan uređenja Gladuše
- Google Maps Gladuša
- Odobren plan Vira
- Uskoro novi Zakon o gradnji
- Pašman Škrapping 24. 2. 2007.
prosinac'06:
- Novi PPUO Vir
studeni'06:
- U Lamljani za par godina marina i hotel
- Izrada katastra pomorskog dobra
rujan'06:
- Bageri bi mogli i na Žnjan
- Zakon o legalizaciji iz '92.
- Rušenje 130 kuća u Rogoznici
kolovoz '06:
- Pomorsko dobro
- Izmjene županijskog plana
- Pašman resort
srpanj '06:
- Tužba protiv Zadranke u stečaju
- U uvali Kablin se gradi kolektor, sve je razrovano..
lipanj '06.:
- Prostorni planovi se mogu prilagoditi..
- Proširenje plovnog puta i rekonstrukcija mosta
svibanj '06.:
HNS predlaže zakon o legalizaciji
Zakon o "jedinom krovu"
Bageri na Viru
travanj '06.:
- Prostorni plan općine Pašman
- Prostorni plan općine Vir..
- Prostorni plan općine Preko
- Rogoznica neće ozakoniti kuće 70 metara od mora
ožujak '06.:
- MZOPUG ne odustaje od retroaktivne primjene Uredbe
- Virski prostorni plan na javni uvid i izrada novog
- Općina Vir i dalje odbija dati potporu akciji rušenja kuća
- Konferencija za novinare ministrice MZOPUG-a 20.3.'06.
- Priopćenje MZOPUG-a: Uredba se primjenjuje i na zatečenu bespravnu gradnju!
- Prosvjed na Viru, 11.3.'06.
- Intervjui s ministricom MZOPUG-a
- Cijena legalizacije
veljača '06.:
- Most kopno-Pašman na čekanju..
- Tropske alge u Jadranu
siječanj '06.:
- Stare vijesti o bespravnim gradnjama
- Svjetlosno zagađenje
- (Ne)izgrađeno građevinsko područje
- Ipak su im draže fotelje
- Turističko naselje u Kablinu
- Prostorni plan - legalizacija
~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Za prikaz zadnje verzije nekog teksta i komentara pritisnite tipku F5 (refresh)
Novi list: "Gradovi i općine najveći su devastatori pomorskog dobra..
..još se hvale takozvanim ulaganjima u pomorsko dobro, a zapravo neprimjerenim uređenjem plaža, razbijanjem stijena radi stvaranja novih plaža, izgradnjom lukobrana i nasipanjem, potpuno mijenjaju izgled obale"

Rambo Amadeus:

"..Da se pitam na sred grada ložio bih kazan,
Svako bi mi jeo, zna se, ručak jednoobrazan.
Praznikom bi instalir'o oko glave lovor
I narodu održao slijedeći govor:

Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave opasno nas ljuta zmija vreba!
Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave nonšalantno ljuta zmija vreba
!"
Check Page Ranking
unique IP posjetitelja